Loading...

Вінницький Авіаційний завод продадуть

Фонд державного майна опублікував список об’єктів малої приватизації, серед них 9 держпідприємств концерну “Укроборонпром”, в тому числі Вінницький Авіаційний завод (ВІАЗ).

Капітальний ремонт і модернізація Мі-2 на ВІАЗ

Завод був включений до складу концерну “Укроборонпром” в 2011 році.

В кінці лютого 2011 року було оголошено про намір використовувати ВІАЗ для складального виробництва вертольотів Мі-8Т. Слідом за цим, ВАТ «Мотор Січ» передала на завод десять вертольотів Мі-2 для їх модернізації до рівня Мі-2МСБ. 21 жовтня 2011 завод завершив капітальний ремонт і модернізацію до рівня Мі-2МСБ перших двох вертольотів Мі-2 з десяти, поставлених ВАТ «Мотор Січ» для ремонту і модернізації (вартість модернізації кожного Мі-2 склала майже 850 тис. доларів США).

13 липня 2014 року представник компанії «Мотор Січ» повідомив, що вертольоти Мі-2МСБ будуть поставлені Збройним силам України, при цьому вартість модернізації одного Мі-2 до рівня Мі-2МСБ становила 4,5 млн доларів США. 28 листопада 2014 перший вертоліт Мі-2МСБ був переданий для випробувань міністерству оборони України. 6 грудня 2014 на аеродромі Чугуєва два модернізованих вертольота Мі-2МСБ офіційно передали збройним силам України.

Довідка: Державне підприємство «Вінницький авіаційний завод» займається ремонтом і сервісним обслуговуванням легкомоторної авіації загального призначення.

ДП «Вінницький авіаційний завод» проводив капітальні ремонти літаків Ан-2, Як-18Т, Як-52, вертольотів Ка-26 і Мі-2. Завод мав сертіфікат на ремонт і обслуговування цих типів авіатехніки Департаменту повітряного транспорту України.

Капітальний ремонт і модернізація Мі-2 на ВІАЗ

В даний час Вінницький авіазавод є єдиним авіаремонтним підприємством в Україні з ремонту літаків Ан-2, Як-18Т, Як-52 і вертольотів Ка-26, він проводить контрольно-відновлювальні роботи літаків з метою використання невиробленим авіатехнікою ресурсів і здешевлення вартості ремонту.

Виробництво заводу функціонально розділене на два види: ремонт літаків і ремонт авіадвигунів, які є замкнутими і виконують всі види робіт. Двигуни і агрегати проходять повний цикл від розбирання, дефектації та випробувань до відвантаження і здачі замовнику готового виробу.https://milnavigator.com.ua/2020/01/15/%D0%B2%D1%96%D0%BD

Технології контрольно-відновлювальних робіт дозволяють проводити ремонтні роботи за станом авіатехніки як в умовах заводу, так і в умовах базових авіапідприємств. Завод укомплектований виїзними бригадами для виконання цих робіт.

Інформація публікується з відкритих джерел:  http://www.wing.com.ua/

Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *